Stichting De Mijnstreek

Haansberg 30 6443 EC Brunssum
06 81616886 Klik om te bellen

Over Stichting De Mijnstreek

Bent u, net als wij, ook van mening dat ons cultureel erfgoed bewaard en bewaakt moet worden en dat veel hiervan verloren gaat door geldgebrek? Stichting De Mijnstreek zet zich in om samen met u, geldbedragen bijeen te krijgen en subsidies te vergaren, om projecten aan te schaffen of te laten restaureren, om ze zo voor ons nageslacht te kunnen bewaren. Projecten zijn vaak al met een relatief klein geldbedrag te redden van hun ondergang of te bewaren voor onze kinderen. Helpt u ook mee om deze projecten te redden? Doneer dan via de knop “Doneren” bij het project van uw keuze. Klik op de foto bij de diverse projecten voor meer informatie hierover. U mag ook een klein bedrag doneren, alle “crowdfunding beetjes” helpen immers. Alvast hartelijk dank!

Doneer aan Stichting De Mijnstreek. Kijk op: https://stichtingdemijnstreek.nl

Soort stichting