Stichting De Ruimte

Troelstraweg 30 2241 PS Wassenaar
06 18587215 Klik om te bellen

Over Stichting De Ruimte

Stichting De Ruimte is in 1990 opgericht en is een onafhankelijke non-profitorganisatie.

Kernactiviteit van stichting ’Stichting De Ruimte’ is al bijna dertig jaar de organisatie die zich ten doel stelt het verbreden van de mogelijkheden op het terrein van bewustwording en verdieping als basis voor persoonlijk en maatschappelijk handelen.

Stichting De Ruimte is een organisatie die online publicaties verzorgt met als doel om iedereen aan te moedigen om zelf in beweging te komen, om zelf initiatieven ter hand te nemen voor een betere samenleving in een gezond en veilige leefomgeving.

Iedereen die (gezond van geest en lichaam) in staat is om voor zichzelf en naastten te zorgen kan direct aan de slag met de informatie op deze website.

Stichting De Ruimte stimuleert mensen zichzelf aan te moedigen om zelf in beweging te komen en zich bewuster te maken over hun leefomgeving.

Stichting De Ruimte

Troelstraweg 30 2241 PS Wassenaar