Poppodium So What!

Vest 30 2801 VE Gouda
0182519232 Klik om te bellen

Over Poppodium So What!

So What! is het kernpoppodium en sociëteit voor jong en oud uit Gouda en de wijde omgeving. Wij zijn drie avonden per week geopend.

Op de vrijdag staan er bekende en minder bekende bands. Zaterdagnacht kan je uit je dak gaan op de muziek van onze DJ's of toffe externe dancefeesten; of in het bruin cafe gezellig bijpraten met je vrienden. Op een aantal zondagen per seizoen kan je de week afsluiten met het eetcafé en genieten van een heerlijke drie-gangen maaltijd voor een mooi prijsje!

“De stichting stelt zich tot doel het bieden van mogelijkheden tot vorming van en ontspanning voor jongeren, op niet commerciële gronden.” Dit laatste wil zeggen, dat alle activiteiten georganiseerd en uitgevoerd worden door vrijwillige medewerkers, zonder dat daar een financiële vergoeding tegenover staat. Alle inkomsten worden gebruikt om de kosten te dekken, zoals onderhoud van apparatuur, vaste lasten, programmeringkosten voor bands, theater, films en het organiseren van speciale activiteiten.

Alle werkzaamheden binnen So What! worden verricht door vrijwilligers, het boeken van bands, opzetten van een themaweekend, onderhoud aan apparatuur, je kan het zo gek niet bedenken of het wordt gedaan. Dat is dan ook de kracht van So What! om altijd jong te blijven.

Foto's

RED ALERT: een publieksvriendelijke manier om te laten zien dat er aandacht nodig is voor de evenementensector.

Cultuur

Poppodium So What!