stichting help ons helpen 072

Kompasweg 33 1825 LT Alkmaar

Over stichting help ons helpen 072

Wij zijn onafhankelijk en werken met geen andere Stichting samen.Wij zetten ons in voor de minima in Alkmaar en omgeving en doen dat op onze eigen manier omdat onze leden op facebook dat ook het liefst hebben.Samen staan we sterk is een vaak gehoord iets maar dat geldt voor onze Stichting wel degelijk want bij ons is het niet enkel het bestuur en beheer die zich inzetten maar ook de leden zijn zeer actief.Zoals al eerder vermeld wij zijn UNIEK en willen dat ook blijven met onze eigen doelstellingen om onze leden te ondersteunen.Wij als Stichting stoppen pas totdat er in Alkmaar en omgeving geen armoede is,zolang er nog maar 1 persoon onze hulp nodig heeft gaan wij door.Vele Stichtingen hangen een groot verhaal op over de armoede maar wij niet,wij zijn recht door zee en helpen de minima zolang het nodig is zonder al te veel poeha,gewoon recht door zee op ons doel af want wij staan voor wat wij staan.

stichting help ons helpen 072

Kompasweg 33 1825 LT Alkmaar