Stichting Zorg en Leerbedrijf Op 'e Timpe

Tempelreed 14 8762 PK Hieslum

Over Stichting Zorg en Leerbedrijf Op 'e Timpe

Op ‘e Timpe wil door het bieden van gerichte opleiding en werkervaring zorgen dat mensen met een "afstand tot de arbeidsmarkt" een grotere kans krijgen optimaal te functioneren in de maatschappij. Hierbij gaan we uit van ieders mogelijkheden. Onze doelgroep zijn mensen met een vorm van ADD, ADHD, Psychische problematiek vaak in combinatie met leermoelijkheden en /of een verstandelijke beperking.
In de praktijk komt het er op neer dat we een bedrijf hebben met de volgende afdelingen:
- Woon en Decoratie
- Hovenier en tuin
- Timmerwerkplaats

- administratie en computer

- Keunstatelier

- Horeca - restaurant It Lyts Bûthús
Op iedere afdeling werken mensen met "unieke" mogelijkheden aan producten of diensten.
Deze producten en diensten kunnen worden afgenomen via onze webwinkel, winkels in de buurt of op de locatie zelf.

Iedereen die dit wil en kan krijgt opleidingen aangeboden waarbij we samen werken aan het vergroten van kennis en vaardigheden. Op die manier willen we de kansen om te integreren op de arbeidsmarkt vergroten.

Op 'e Timpe biedt dagbesteding gericht op het vergroten van kennis en vaardigheden van de medewerkers. Uitgaande van ieders unieke mogelijkheden bieden wij een "aan"gepast programma.

Nieuwsgierig geworden ? Informeer vrijblijvend of bezoek onze website en wordt lid van onze nieuwsbrief. Zo blijft u op de hoogte van al het reilen en zeilen bij stichting Op 'e Timpe.

Hartelijke groeten en tot ziens op Op 'e Timpe
Sita Adema