VSO Nederland Stichting

Herculesplein 8 3584 AA Utrecht
0302320600 Klik om te bellen

Over VSO Nederland Stichting

VSO werkt aan de wereld. Ons doel is een wereld zonder armoede, waarin mensen samenwerken om hun ontwikkelingsmogelijkheden te realiseren en daardoor op eigen benen kunnen staan. VSO is een internationale ontwikkelingsorganisatie die op aanvraag vakmensen uitzendt naar met name Afrika en Azië. Vakdeskundigen delen daar tegen een lokaal salaris de kennis en ervaring waaraan het hun collega's ontbreekt. VSO Nederland besteedt in haar werk extra aandacht aan twee groepen: mensen met hiv en aids, en mensen met een handicap. Werken aan de wereld kunnen wij niet alleen. Daarom werken wij steeds meer samen met bedrijven en instellingen. Samen dragen we bij aan een menswaardig bestaan voor mensen in ontwikkelingslanden en geven we vorm aan maatschappelijk verantwoord ondernemen in Nederland.